FACEBOOK U TÜRKÇE YAPMAK İÇİN

 

1) ilk olarak facebook'u türkçe destekleyen " firefox "u indiriyoruz

2)firefox u kurduktan sonra firefox ile siteleri rahatca ve hızlı bir şekilde dolaşabiliyoruz.

3)firefox da buraya tıklayarak facebook türkçe yi indiriyoruz

4)ve artık facebook türkçe hayırlı olsun

 

 

 

 

BU DA RESİMLİ ANLATIMI

Google Araç Çubuğuyla birlikte Firefox'u da alın

ÜSTEKİ LİNK E TIKLIYORUZ

[1.jpg]

[2.jpg]

[3.jpg]

[4.jpg]

28 Aralık 2007 Cuma

Fesbok ve Fesbook nedir?

bizim milletimiz alışmış ingilizce kelimeleri türkçe gibi değil ingilizce gibi okumaya.Tamam biryere kadar haklılar ama nerden bileceksin neyin türkçe neyin ingilizce olduğunu. herkese soruyorum girin facebook a.Girip hemen fesbook,fesbok,feysbok yazıyorlar.kardeşim bunun okunuşu gibi yazmayın.Face yani yüz , book kitap vs. vs..
bu arada ingilizce faceboo yerine turkish feysbook için doğru yerdesiniz

5 yorum:

eda dedi ki...

güzek bişe

eda dedi ki...

çok yararlı bizler için

kavasaki_81 dedi ki...

ben facebook su tesadüfen gördüm ve cok beğendim sayenizde bircok arkadaş erdindim bundan sonra bütün gezi ve sosyal faaliyetleri resimleyip fce bookta sergileyeceğim ayrıca tüm facebook ailesinede buimkanları bize sundukları icin teşekkşr eder calşmalarınızda başarılar dilerim saygılarımla A. APAYDIN

başkentliosman dedi ki...

cok iyi ve güzel

başkentliosman dedi ki...

eda nerelisin